neljapäev, 2. august 2012

Ma ei ole paks, ma olen puhvis

Mida?! Ei tõmba ma üldse kõhtu sisse sellel pildil

Sellised targad sõnad ütles mammut Manny filmist "Jää aeg 4". Kuna mul sai sellest puhvis olemisest kõrini, siis otsustasin midagi selle vastu ette võtta. Olen varem kaks korda Kaalujälgija olnud ja sellega ka edukalt kaalust alla võtnud. Seekord aga mõtlesin midagi uut proovida ja minu valik langes GI-meetodi peale. Eilne esimene päev läks suhteliselt metsa - mul oli kõht tühi ja ma ei teadnud, mida ja kui palju süüa tohib. Esimese päeva parim asi oli aga mu trenn. Käisin nimelt jooksmas ja ma jooksin lausa 10 km (ajaks 1 tund ja 5 minutit). Selle asjaga sain viimati hakkama kuus aastat tagasi.

Täna algas päev aga juba hoopis paremini - hommikusöök oli piisavalt suur ja maitsev. Lõunasöök on ka kodust kaasa võetud, nii et päev kaks tõotab parem tulla. Eks ma pean ka rohkem lugema ja selle GI värgiga rohkem tutvuma, siis läheb ka asi ladusamalt. Eesmärgiks on mul 1.jaanuariks 2013 võtta alla 11 kilo. 

Kommentaare ei ole: