kolmapäev, 9. mai 2012

Paanika light

Nädala pärast lähen ma jälle reisile. Seekord reisin ma oma töökaaslastega ja reisi sihtkoht on meile veel saladuslik. Kuhu sõidame saame alles teada lennujaamas. Mida me aga teame on see, mida me kaasa peame pakkima. Pakkimisnimekirjas olid matkajalanõud, soojad riided, ujumisriided ning galakleit. Matkajalanõud on mul nüüd lõpuks olemas, aga raskusi on kleidiga. Proovisin eile kodus paari kleiti, aga need polnud ikka need. Nii et väike stress kleidi puudumise üle on täitsa olemas. Ei tea ju ka millist tahaks... Äkki midagi sellist?!


Kleit, H&M, 299 sek

3 kommentaari:

Kats ütles ...

Veidi abi sulle ehk!
Suur õhtukleit on sobilik siis, kui kutsel on märge “frakk”. Galakleit on eriti pidulik, pikk, kuni põrandani ulatuv, enamikel juhtudel dekolteega või avatud õlgadega, kuid ka kinnine ning hinnalisest materjalist. Galakleidi juurde võib kanda aumärke. Suur õhtukleit nõuab tingimata ka õhtusoengut, kallist parfüümi ja meiki.
http://maritxx.blogspot.com/p/etikett.html

Kats ütles ...

http://buduaar.ee/Foorum/Forum/topic/299151&lk=1#

siin on palju ilusaid kleite :):)

Kärt ütles ...

Vaatasin neid pilte. Ilusad kleidid küll, aga mulle tundub, et niiii ilusat pole mul vist vaja.